TOPdesk: Overgang til nytt saksbehandlingssystem for henvendelser

I forbindelse med at vi har fått nytt saksbehandlingssystem for mottak av henvendelser (TOPdesk) vil ikke de tidligere publiserte e-postadressene lengere fungere. Her finner du informasjon om hvordan du kontakter de avdelingene som er overført til det nye saksbehandlingssystemet.

Ansatte og studenter som har IT-brukerkonto ved UiT kan kontakte oss ved å klikke på knappen over. Per nå er det kun ansatte og studenter ved UiT som kan logge inn på selvbetjeningsportalen, så hvis du ikke har en slik konto kan du se informasjonen under for hvordan du kontakter oss.

Avdeling for IT

  • Du kan kontakte orakelet på e-post (Se kontaktinformasjon til høyre
  • I en overgangsfase er det enkelte tjenester på enkelte avdelinger som kun kan nås via e-post.
    • Arkivet/Dokumentasjonsforvaltning: arkiv@hjelp.uit.no
    • Mediasitestøtte: ita-utdanningstjenester@hjelp.uit.no
    • IT-Bestilling (Bestilling av IT-utstyr): ita-bestilling@hjelp.uit.no

Seksjon for kommunikasjon

  • Kanalforvaltning: Henvendelser rundt universitetets nettsider, tavla, wordpress etc. sendes til fuf-kom-kanalforvaltning@hjelp.uit.no

Seksjon for studieadministrasjon (Kommer 25.05.20)

  • Studieopptak: Henvendelser rundt studieopptak sendes til admission@hjelp.uit.no
  • Eksamen: Henvendelser rundt eksamen sendes til eksamen@hjelp.uit.no
  • Systemgruppa: Henvendelser rundt administrative systemer som forvaltes av seksjon for utdanning sendes til ssa-system@hjelp.uit.no

Infotorget helsefak (Kommer 02.05.20)

UiT Infosenter (Kommer 25.05.20)

  • UiT Infosenter: Førstelinjetjeneste for studieadministrative henvendelser for studenter: studieinfo@hjelp.uit.no

Universitetsbilioteket (Kommer 02.05.20)

 


Driftsmeldinger fra ITA:

Alle driftsmeldinger

Nyhetsbrev:
Abonner på IT driftsmeldinger fra UiT. Påmelding / Avmelding

 


ÅPNINGSTIDER

Besvarelse av telefon og e-post (*)

Mandag - fredag: 08:00-15:00

Skranke (*)

Mandag - fredag: 09:00-15:00


 KONTAKTINFORMASJON


Fjernhjelp (Windows)Fjernhjelp (Mac)

"Fjernhjelp" er et verktøy du kan laste ned og starte når du vil gi Orakelet tilgang til å se og fjernstyre skjermbildet ditt. Krever ikke installasjon. Klikk her for eldre versjon av Fjernhjelp mac.