Request Tracker (RT) - Endre autosvar

Hvis en kø du er saksbehandler for har et autosvar som går ut til kunde, kan du endre dette selv. 

  1. Trykk på Admin [1] og deretter "Queues" [2]
  2. Søk opp køen hvor du ønsker å endre autosvar. OBS! Søket skiller på små og store bokstaver, så du må skrive inn kønavnet nøyaktig som det er skrevet. Klikk på kønavnet når det kommer opp.
  3. Trykk på "Templates"[1] og velg deretter autosvaret som skal endres [2] (Du vil mest sansynligvis bare få opp ett treff)
  4. Endre teksten og klikk "Create" når du er ferdig

Nyhetsbrev:
Abonner på IT driftsmeldinger fra UiT. Påmelding / Avmelding

 


 

ÅPNINGSTIDER

Besvarelse av telefon og e-post

  • Mandag - Torsdag: 08:00-18:00
  • Fredag: 08:00 - 15:45

Skranke

  • Mandag - Torsdag: 09:00-15:45
  • Fredag: 09:00 - 15:00

Lunchpause (alle dager)

  • 11:30 - 12:00 (Stengt)

KONTAKTINFORMASJON


Fjernhjelp (Windows)Fjernhjelp (Mac)

"Fjernhjelp" er et verktøy du kan laste ned og starte når du vil gi Orakelet tilgang til å se og fjernstyre skjermbildet ditt. Krever ikke installasjon.