AV-hjelp for auditorier, møterom og undervisningsrom*
Undersøkelser viser at ca 50% av tekniske problemer skyldes brukerfeil. Det er viktig at man møter opp i god tid og er godt forberett til bruk av utstyret. Vi håper at støtteportalen vil være til hjelp ved bruk av audio/video utstyret i rommene våre.
Hvis PC eller annet utstyr virker å være ødelagt, så kontakter du Orakelet for videre assistanse:
Telefon: 776 44544
Orakelets nettsider: bruk søkefeltet for å finne brukerveiledninger om temaer som ikke dekkes i AVhjelpen.
Finn riktige ressurser til ditt behov
ITA har nettressurser for deg som ønsker å lære mer om de mest brukte programvarene ved UiT. Kurssiden kan brukes som oppslagsverk, men vil kreve litt mer tid enn nødhjelpen her på AVhjelp.
RESULT tilbyr i-dybden kurspakker på denne siden. Krever god tid.
Trenger dere opplæring i hvordan teamet får mest mulig ut av utstyr og programvarer? Ta kontakt i selvbetjeningsportalen for samtaler, kurs eller workshop.
Oppgradere rommet med utstyr som bedre passer til ditt fagteams behov? Ta kontakt i selvbetjeningsportalen for en samtale.
Driftsmeldinger fra ITA:
Nytt digitalt verktøy til bruk i undervisningen
Phishing via telefonsamtaler
Alle driftsmeldinger
Nyhetsbrev:
ÅPNINGSTIDER(*)
Telefon
Mandag - fredag: 08:00-14:30
Skranke
Mandag - fredag: 09:00-14:30
(stengt for lunsj 11:30-12:00)
KONTAKTINFORMASJON
- Kontaktskjema
- Telefon: +47 776 44544
"Fjernhjelp" er et verktøy du kan laste ned og starte når du vil gi Orakelet tilgang til å se og fjernstyre skjermbildet ditt. Krever ikke installasjon. Eldre versjon windows. Eldre versjon mac.