AV-hjelp for auditorier, møterom og undervisningsrom
Undersøkelser viser at ca 50% av tekniske problemer skyldes brukerfeil. Det er viktig at man møter opp i god tid og er godt forberett til bruk av utstyret. Vi håper at støtteportalen vil være til hjelp ved bruk av audio/video utstyret i rommene våre.
Hvis PC eller annet utstyr virker å være ødelagt, så kontakter du Orakelet for videre assistanse:
Mail: orakel@uit.no
Telefon: 776 44544
Orakelets nettsider: bruk søkefeltet for å finne brukerveiledninger om temaer som ikke dekkes i AVhjelpen.
Finn riktige ressurser til ditt behov
ITA har nettressurser for deg som ønsker å lære mer om de mest brukte programvarene ved UiT. Kurssiden kan brukes som oppslagsverk, men vil kreve litt mer tid enn nødhjelpen her på AVhjelp.
RESULT tilbyr i-dybden kurspakker på denne siden. Krever god tid.
Trenger dere opplæring i hvordan teamet får mest mulig ut av utstyr og programvarer? Ta kontakt i selvbetjeningsportalen for samtaler, kurs eller workshop.
Oppgradere rommet med utstyr som bedre passer til ditt fagteams behov? Ta kontakt i selvbetjeningsportalen for en samtale.
Driftsmeldinger fra ITA:
Oppgradering av Citrix programvare på UiTs kontormaskiner
LiReg (Programvareportalen) utilgjengelig
Alle driftsmeldinger
Nyhetsbrev:
ÅPNINGSTIDER(*)
Besvarelse av telefon og e-post
Mandag - fredag: 08:00-15:30
Skranke
Mandag - fredag: 09:00-15:00 (stengt for lunsj 11:30-12:00)
KONTAKTINFORMASJON
- Selvbetjeningsportal: https://uit.topdesk.net / Kontaktskjema
- E-post orakelet@hjelp.uit.no
- Telefon: +47 776 44544
"Fjernhjelp" er et verktøy du kan laste ned og starte når du vil gi Orakelet tilgang til å se og fjernstyre skjermbildet ditt. Krever ikke installasjon. Eldre versjon windows. Eldre versjon mac.