Request Tracker (RT) - Legge til spørring for "Aktive saker"

Denne brukerveiledningen gjelder kun for dem som ikke har spørringen "Active tickets in my queues"

Spørringen "Active tickets in my queues" er den spørringen som gir deg oversikt over aktive saker i de køene du er saksbehandler for og hvor du kan ta sakene. Denne Spørringen er automatisk tilgjengelig for nye saksbehandlere. Hvis du ikke har denne spørringen kan du legge den til ved å følge instruksjonene her

  1. Trykk på "Edit" oppe i høyre hjørne


  2. Velg "Active tickets in my queues" fra boksen til venstre [1] og trykk på pilen [2] for å flytte spørringen over i aktive spørringer. Flytt så spørringen opp slik at den ligger under "My Tickets" [3] (Dette er valgfritt). Trykk på "Home" for å komme tilbake til forsiden din [4]


  3. Du vil nå se at spørringen ligger tilgjengelig på din forside


Driftsmeldinger fra ITA:
Opprettet 07.04.2021:
E-postspam i kalenderen

Alle driftsmeldinger

Nyhetsbrev:
Abonner på IT driftsmeldinger fra UiT. Påmelding / Avmelding

 


ÅPNINGSTIDER(*)

Besvarelse av telefon og e-post

Mandag - fredag: 08:00-15:30

Skranke

Mandag - fredag: 09:00-15:00 (stengt for lunsj 11:30-12:00) 


 KONTAKTINFORMASJON


Fjernhjelp (Windows)Fjernhjelp (Mac)

"Fjernhjelp" er et verktøy du kan laste ned og starte når du vil gi Orakelet tilgang til å se og fjernstyre skjermbildet ditt. Krever ikke installasjon. Eldre versjon windows. Eldre versjon mac.