Brukerstøtte for uit.no

 

Dersom du ikke finner svar på våre brukerstøttesider kan du kontakte superbruker/redaktør ved din enhet eller melde inn sak via IT brukerstøtte til orakel@uit.no Dersom du melder inn sak via IT brukerstøtte er det viktig at du legger ved en god beskrivelse av problemstillingen. Det innebærer informasjon om:

  • Hva er problemet?
  • Hvilke nettsider gjelder saken ? (legg ved adresser til nettsider om mulig)
  • Eventuell annen informasjon som kan belyse problemet

Saker som meldes inn blir behandlet av superbrukere/redaktører ved enhetene eller KSA.

 


Nyhetsbrev:
Abonner på IT driftsmeldinger fra UiT. Påmelding / Avmelding

 


 

ÅPNINGSTIDER

Besvarelse av telefon og e-post

    Mandag - fredag: 08:00-15:45

Skranke

    Mandag - fredag: 09:00-15:45

Lunchpause (alle dager)

    11:30 - 12:00 (stengt)

KONTAKTINFORMASJON


Fjernhjelp (Windows)Fjernhjelp (Mac)

"Fjernhjelp" er et verktøy du kan laste ned og starte når du vil gi Orakelet tilgang til å se og fjernstyre skjermbildet ditt. Krever ikke installasjon.