TOPdesk - Nytt saksbehandlingssystem for ITA

I løpet av fredag 01.11.19 begynner Avdeling for IT å ta i bruk et nytt saksbehandlingsverktøy TOPdesk for håndtering av henvendelser fra våre brukere.

Med TOPdesk følger det også en selvbetjeningsportal hvor du blant annet kan sende henvendelser til ITA via skjema og følge de sakene du har sendt inn til oss.

Du kan lese mer om dette på nettsiden:

TOPdesk - Nytt saksbehandlingssystem for ITA

Sist endret: 28.10.2019

 


 

ÅPNINGSTIDER

Besvarelse av telefon og e-post

    Mandag - fredag: 08:00-15:45

Skranke

    Mandag - fredag: 09:00-15:45

Lunchpause (alle dager)

    11:30 - 12:00 (stengt)

KONTAKTINFORMASJON


Fjernhjelp (Windows)Fjernhjelp (Mac)

"Fjernhjelp" er et verktøy du kan laste ned og starte når du vil gi Orakelet tilgang til å se og fjernstyre skjermbildet ditt. Krever ikke installasjon. Klikk her for eldre versjon av Fjernhjelp mac.