OBS: Frist 28.sept. kl 10. " /> OBS: Frist 28.sept. kl 10. " />

Studentsamarbeid om podcast-serie: Arctic Initiative ved Harvard University

Arctic Initiative ved Harvard Kennedy School inviterer studenter fra hele Arktis til å være med på å lage en podcast-serie om arktiske spørsmål.

OBS: Frist 28.sept. kl 10.

Fottland, Håkon
Publisert: 24.09.20 09:37 Oppdatert: 24.09.20 15:41

Lenke til søknadsskjema (google)

Harvard Kennedy School er en del av Harvard University med fokus på statsvitenskap, offentlig administrasjon og forskning om politikk.

Arctic Initiative organiseres av Belfer Center for Science and International Affairs som er nav for forskning, undervisning og opplæring i internasjonal sikkerhet og diplomati, miljø- og ressursspørsmål, og vitenskap og teknologipolitikk ved Harvard Kennedy School.

Studenter fra hele Arktis vil arbeide i team med studenter fra Harvard Kennedy School om tema du er interessert i, intervjue ressurspersoner innen feltet, og resultatet skal bli podcaster som publiseres av Arctic Initiative.

Teamene vil delta i treningsøkter med eksperter innen kommunikasjon, intervjuteknikk og audiovisuell redigering og få støtte på disse feltene i hele prosessen.

Fottland, Håkon
Publisert: 24.09.20 09:37 Oppdatert: 24.09.20 15:41