Evaluering av fellestjenestene

Fellestjenestene leverte sin egenevaluering i begynnelsen av februar, og når er brukerpanelene i gang med sin evaluering.
Solhaug, Randi Merete
Publisert: 20.02.20 00:00 Oppdatert: 03.11.21 08:49

Brukerpanelene hadde sitt oppstartsmøte var 18. februar, og de skal levere sin evaluering 20. mars.

Evalueringen  av de 13 nye fellestjenestene skal svare på om tjenestene fungerer ut fra målsetningene og gi relevant informasjon med tanke på eventuelle justeringer.

For tjenester der egenevalueringen og panelets vurderinger tydelig avviker fra hverandre, vil universitetsdirektøren ha evalueringsmøter mellom representant fra panelet og representant for tjenesteansvarlig avdeling.

Rapportene legges fram for drøfting i ledermøter og IDF-møte.

Basert på evalueringene vil universitetsdirektøren fastsette endelige gevinstplaner og vurdere behov for eventuelle justeringer på kortere eller lengre sikt.

Rapportene vil være åpent tilgjengelige.

Solhaug, Randi Merete
Publisert: 20.02.20 00:00 Oppdatert: 03.11.21 08:49