Desse vil bli dekanar

Søkjarlistene til dei seks dekanstillingane ved UiT er klare. Mellom søkjarane er det både interne og eksterne kandidatar.
Solhaug, Randi Merete
Publisert: 06.09.17 13:00 Oppdatert: 05.12.17 19:25

Dekan er øvste leiar av eit fakultet, retta mot undervising og forsking, innan eitt eller fleire beslekta fagfelt. Dette inneber ivaretaking av den samla verksemda på fakultetet, i ein sentral leiarposisjon, saman med prodekan og fakultetsdirektør.

Sonni Olsen er den einaste søkjaren til stillinga som dekan ved HSL-fakultetet. Ho har for øvrig same stillinga i dag. Foto: Tommy Hansen

BFE-fakultetet

Til stillinga som dekan ved Fakultet for biovitskap, fiskeri og økonomi (BFE), er det tre søkjarar:

• Kathrine Tveiterås (36), Instituttleiar
  • Harald Steen (55), Leiar for ICE senteret ved Norsk Polarinstitutt, Tromsø
  • Søkjar er unntatt offentlegheit, mann

Helsefak

Til stillinga som dekan ved Det helsevitskaplege fakultet (Helsefak) er det tre søkjarar:

• Geir F. Lorem (48), Professor/prodekan utdanning
  • Søkjar er unntatt offentlegheit, mann
  • Vinjar Fønnebø (65), Professor og direktør

HSL-fak

Til stillinga som dekan ved Fakultet for humaniora, samfunnsvitskap og lærarutdanning (HSL-fak) er det kome inn éin søknad:

• Sonni Olsen (60), dekan ved Fakultet for humaniora, samfunnsvitskap og lærarutdanning

IVT-fak

Til stillinga som dekan ved Fakultet for ingeniørvitskap og teknologi er det tre søkjarar:

• Ashraf Radwan (65), professor, Oslo
  • Bjørn Solvang (51), Dekan ved fakultet for ingeniørvitskap og teknologi, UiT Narvik
  • Kjetil K. Jåsund (51), Avdelingsdirektør

Jurfak

Til stillinga som dekan ved Det juridiske fakultet (Jurfak) er det to søkjarar:

• Tore Henriksen (52), Professor
  • Gunnar Eriksen (55), Professor

NT-fak

Til stillinga som dekan ved Fakultet for naturvitskap og teknologi (NT-fak) er det tre søkjarar:

• Ashraf Radwan (65), Professor, Oslo
  • Helge Maakestad (48), Arbeidsledig, Hurum kommune
  • Arne Smalås (56), Professor

Søknadsfristen til stillingane var 4. september. Ifølge den føreblese planen til universitetsdirektøren vil tilsetting av nye dekanar bli vedtatt på styremøtet 26. oktober.

Sjå også: UiT på lederjakt

Solhaug, Randi Merete