Utlysning av restmidler fra semesteravgiften

Har du en studentorganisasjon som trenger penger til å investere i utstyr eller et ekstraordinært prosjekt? Studentparlamentet lyser med dette ut tildeling av restmidler fra semesteravgiften. Søknadsfrist er 5. mars
Henriksen, Frode
Publisert: 15.02.17 00:00 Oppdatert: 15.02.17 08:36
Tromsø Alta Hammerfest Kirkenes

Studentparlamentet lyser med dette ut inntil 700.000 kroner i ikke tidligere tildelte semesteravgiftsmidler.

Studentorganisasjoner ved campus i Tromsø samt campus i Finnmark er søknadsberettigede (Harstad og Narvik har egne prosedyrer for tildeling av semesteravgift).

Restmidlene fra semesteravgiften skal i henhold til tildelingskriteriene ikke gå til ordinær drift av studentorganisasjoner eller til forbruksmateriell, men til investeringer av varig karakter eller ekstraordinære prosjekter utenfor normal drift.

Søknader til restmidlene skal inneholde følgende:

- Søknad som forklarer hva det søkes penger til og hvorfor
- Budsjett for den konkrete investeringen/tiltaket det søkes penger til
- Organisasjonens ordinære driftsbudsjett
- Organisasjonens drifts- og balanseregnskap for foregående driftsperiode
- Protokoll fra sist avholdte årsmøte

- Kontonummer for utbetaling av eventuell tildeling

Tildelingsreglementet i sin helhet kan lastes ned herfra

Vi håper så mange som mulig av studentorganisasjonene ønsker å benytte seg av muligheten til å søke midler.

Søknadsfrist for tildelingen er søndag 5. mars 2016. Søknader sendes til au@sp.uit.no

Om du har spørsmål, ta gjerne kontakt på au@sp.uit.no

Henriksen, Frode
Publisert: 15.02.17 00:00 Oppdatert: 15.02.17 08:36