Kitt Irene Berg Austgard , ph.d.

Har disputert med avhandlingen “Omsorgserfaring i tradisjon og moderne omsorgsfilosofi – en hermeneutisk studie av den sykepleiefaglige omsorgserfaringen i lys av Kari Martinsens og Ulrikke E. Nissens forfatterskap”

Kristiansen, Eli
Publisert: 12.10.12 00:00 Oppdatert: 29.10.12 14:33

Tittel på prøveforelesning:
"Omsorgserfaringen i tekster eller i konkrete praksisser som klinisk sygepleje, uddannelser, ledelse og forskning"

Tittel på avhandling:

Bedømmelseskomiteen
Professor Karin Anna Petersen, Institutt for samfunnsmedisinske fag, Universitetet i Bergen– 1. opponent
Professor Bengt Karlsson, Fakultet for helsevitenskap, Høgskolen i Buskerud– 2. opponent
Førsteamanuensis Åshild Fause, Institutt for helse og omsorg, Universitetet i Tromsø– leder av komité

Disputasleder
Førsteamanuensis Mari Wolff Skaalvik, Institutt for helse og omsorg, Det helsevitenskapelige fakultet, Universitetet i Tromsø