Bærekraftskonferanse i Bergen

Velkommen til den femte Bærekraftskonferansen i Bergen, 9.–11. februar 2022: Ways of knowing, modes of living.

Bærekraftsmålene.
Bærekraftsmålene. Foto: Norad
Portrettbilde av Aarskog, Karine Nigar
Aarskog, Karine Nigar karine.n.aarskog@uit.no Seniorrådgiver og faggruppeleder, formidling
Publisert: 17.01.22 08:57 Oppdatert: 17.01.22 09:04
Bærekraft

Den femte nasjonale Bærekraftskonferansen i Bergen (SDG Conference Bergen) arrangeres fra 9. til 11. februar 2022. Her møter universitets- og høyskolesektoren i Norge beslutningstakere, frivillige organisasjoner, næringsliv, fagbevegelse og andre for et kritisk blikk på hvordan sektoren skal jobbe med Bærekraftsmålene.

Les mer om konferansen, og meld deg på her!

Som PhD eller postdoc har du også mulighet til å sende inn digitale posters med frist 1. februar.

Kortnytt fra Seksjon for kommunikasjon