Bli med på nettmøte om krysskulturelle fellesskap!

I nettmøtet 4. mai presenterer forskerne Tone Magnussen og Anniken Førde et av kapitlene i boka Fortellinger om integrering i norske lokalsamfunn.

Forskningsprosjektet Cit-egration inviterer til nettmøte.
Forskningsprosjektet Cit-egration inviterer til nettmøte. Foto: Cit-egration
Portrettbilde av Aarskog, Karine Nigar
Aarskog, Karine Nigar karine.n.aarskog@uit.no Seniorrådgiver og faggruppeleder, formidling
Publisert: 27.04.21 16:57 Oppdatert: 28.04.21 10:10
Samfunn og demokrati

Kapittelet omhandler prosjektet «Flere Farger Bodø», som med deres ord «er eitt av mange initiativ for å skape nye fellesskap i kjømda av flyktningstraumen i 2015». Nordnorsk Jazzsenter var ansvarlig for prosjektet. Etter at prosjektleder for Cit-egration, Marit Aure, har ønsket velkommen og de to forskerne har presentert kapittelet, vil daglig leder i Nordnorsk Jazzsenter, Ulla Stina Willand, kommentere funnene.

Her kan du følge arrangementet tirsdag 4. mai kl. 10.00–10.45.

Les også: UiT-forskere med i ny bok om integregering

Kortnytt fra Institutt for samfunnsvitenskap, Fakultet for humaniora, samfunnsvitenskap og lærerutdanning