Kirsti Hokland
Universitetslektor
Kirsti Hokland
:
Studentaktive læringsformer fremmer ansvar for egen læring
Bioingeniøren 2020
Kirsti Hokland
:
Vi må få flere bioingeniører med master og doktorgrad!
Bioingeniøren 2020
Kirsti Hokland,
Ann Karin Lien
:
Understanding the Immune System. Traditional and Research-based Education for BLS (Biomedical Laboratory Scientist) Students
2010
Kirsti Hokland
:
Detection and quantification of BCR-ABL transcripts by traditional and real time quantitative PCR
2009
Kirsti Hokland
:
Bioingeniørenes kjernekompetanse som eksperter i klinisk laboratoriearbeid
2009
Kirsti Hokland,
Kate. J Dionesa Jarren,
Maria Ludvigsen
:
The Biology Behind Detection and quantification of BCR-ABL transcripts by traditional and real time quantitative PCR
2009
Kirsti Hokland,
Synnøve Hofseth Almås,
Astrid-Mette Husøy
:
Kjør debatt! Diskusjonen og arbeidet med å definere hva som er bioingeniørenes profesjonsspesifikke kompetanse har pågått i flere år. Det er vanskelig å gi en kort og klar beskrivelse av hvilke oppgaver og kvalifikasjoner som utgjør kjernen i bioingeniørfaget. Dette innlegget har som formål å stimulere til videre diskusjon og bevisstgjøring i arbeidet med å definere bioingeniørenes profesjonsspesifikke kompetanse
Bioingeniøren 2009
De 50 siste resultatene fra Cristin vises på siden. Se alle arbeider i Cristin her →