vår
2023
VID-6047 Matematikk 2 for 5.-10. trinn, del 2 - 15 stp
Opptakskrav
Søkere må dokumentere:
- Fullført lærerutdanning eller annen pedagogisk utdanning som kvalifiserer for å undervise i 5.-10.trinn.
- Fullført Matematikk 1 eller tilsvarende 30 studiepoeng matematikk.
Deltakerne må være i et ansettelsesforhold i grunnskolens 5.-10. trinn, som tillater at deltakeren kan prøve ut pedagogiske opplegg i egen klasse. UiT vil ikke kreve dokumentasjon på ansettelsesforholdet, men dette er en forutsetning for at studentene kan gjennomføre sine arbeidskrav.
Hva lærer du
Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:
Kunnskapar og forståing
Studenten skal ha
- kunnskap om ulike former for utviklingsarbeid
- kjennskap til korleis ein kan forske i eige klasserom
- kunnskap om undervisning i statstikk og sannsynlighet
- kunnskap om undervisning i geometri
- kunnskap om kreativitet og problemløysing
- kunnskap om vurdering
- kunnskap om "realistisk matematikk" og korleis lage kontekst for å auke motivasjon og læring
- kunnskap om korleis bruk av digitale verktøy kan fremme elevars forståing av matematikk.
Ferdigheiter
Studenten skal
- leie ei gruppe som driv utviklingsarbeid
- lage detaljerte planar for undervisning som tar omsyn til korleis elevane tenker, bruk av nyttige eksempel om materiell, og oppbygging av ein brei og solid matematisk kompetanse
Kompetanse
Studenten skal kunne fungere som ressurslærar i matematikk på 5.-10. trinn basert på
- evna til kartlegge behovet for, og gjennomføre, utviklingsarbeid basert på kjennskapen til modellar for matematisk kunnskap for undervisning
- å kunne gjennomføre grunnleggjande forsking i eige klasserom
- å kunne undervise gjennom problemløysing
- å klare å bruke formativ vurdering på ein aktiv måte i eiga undervisning
Eksamen
Vurderingsform: | Karakterskala: |
---|---|
Muntlig eksamen | A–E, stryk F |
Obligatoriske arbeidskrav:Følgende arbeidskrav må være gjennomført og godkjent før man kan framstille seg til eksamen: |
|
Ein rapport frå eit utviklingsarbeid i praksis | Godkjent – ikke godkjent |
Utarbeide ein detaljert plan for eit arbeid med `realistisk matematikk¿, inkludert rapport | Godkjent – ikke godkjent |
Muntligg framlegg med utgangspunkt i egen valgt problemstilling og utviklingsarbeid | Godkjent – ikke godkjent |
Mer info om arbeidskrav
- munnleg framlegg med utgangspunkt i eigen valgt problemstilling og utviklingsarbeid.
- mappe med følgjande innhald:
- ein rapport frå eit utviklingsarbeid i praksis
- utarbeide ein detaljert plan for eit arbeid med «realistisk matematikk», inkludert rapport frå minst ein time der det er gjennomført
Kvar rapport har eit omfang på ca. 5 sider/2 000 ord.
- Om emnet
- Studiested: Tromsø |
- Studiepoeng: 15
- Emnekode: VID-6047
- Ansvarlig enhet
- Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
- Tidligere år og semester for dette emnet