Kontaktskjema for innloggingsproblemer *

Hvis du har problemer med innlogging på universitetets tjenester kan du kontakte oss via skjemaet under. 

Sjekkliste før du sender inn skjema

  1. Sjekk om du får logget deg inn på følgende nettsider (også referert til som passordtester). 
    • Passordtest 1: https://brukerinfo.uit.no (brukernavn + passord)
      • Kjærnekontoen din. Hvis denne feiler vil også de andre testene også feile (Du kan som regel løse dette på nettsiden https://passord.uit.no)
    • Passordtest 2: https://innsyn.feide.no (brukernavn@uit.no + passord)
      • Benyttes av Canvas, Studentweb, Wiseflow, Minside i tillegg til mange andre tjenster
    • Passordtest 3: https://office.com (brukernavn@uit.no + passord)
      • Benyttes av alle Microsofttjenester som Office 365 og innlogging, VPN og innlogging på datamaskiner forvaltet av UiT.
  2. Se igjennom kunnskapsartikkelen "KI 0258 - Innloggingsproblemer" for å se om du finner løsningen til ditt problem der
  3. Hvis du er i stand til å logge deg inn på kontaktskjemaet vår i Selvbetjeningsportalen TOPDesk (For studenter og ansatte ved UiT), skal du ikke benytte skjemaet under.


Du vil motta en kvittering på epost i løpet av et par minutter etter at du har trykket på "Submit"

Nyhetsbrev:
Abonner på IT driftsmeldinger fra UiT. Påmelding / Avmelding

 


ÅPNINGSTIDER

Telefon

Mandag - fredag: 08:00-14:30

Skranke

Mandag - fredag: 09:00-14:30
(stengt for lunsj 11:30-12:00) 


 KONTAKTINFORMASJON


Fjernhjelp (Windows)Fjernhjelp (Mac)

Fjernhjelp (TeamViewer) er et verktøy du kan laste ned og starte når du vil gi Orakelet tilgang til å se og fjernstyre skjermbildet ditt. Krever ikke installasjon. Eldre versjon windows. Eldre versjon mac.