TOPdesk: Feil på selvbetjeningsløsningen [LØST]
Oppdatering 12:00
Feilen er løst
Oppdatering 11:00
Feilen er fortsatt ikke løst sentralt. Operatører kan fortsatt oppleve problemer med innlogging og funksjonalitet
Oppdatering 10:00
Innlogging og saksbehandling skal nå fungere, men tjenesten er ennå ikke helt friskmeldt fra leverandør.
---
Det har oppstått en feil på vår selvbetjeningsløsning. Feilen forårsaker at man ikke får logget seg inn i eller får behandlet saker som ligger i tjenesten. Feilen ligger hos leverandøren (TOPdesk)
Hvem er berørt av dette?
- Alle som sender henvendelser inn til UiT hvor henvendelsen behandles i saksbehandlingssystemet
- Alle saksbehandlere som skal benhandle saker i TOPdesk
Når er problemet løst
ITA har ikke fått rettetid fra leverandør, men vi vil oppdatere denne driftsmeldingen så snart vi vet mer.
Målgruppe: Studenter, Ansatte, Gjester / eksterne
Opprettet: 18.10.21 09:42
Sist oppdatert: 18.10.21 12:05
Sist oppdatert: 18.10.21 12:05