TOPdesk - Nytt saksbehandlingssystem for ITA
I løpet av fredag første november begynner Avdeling for IT å ta i bruk et nytt saksbehandlingsverktøy for håndtering av henvendelser fra våre brukere. Saksbehandlingssystemet heter TOPdesk og erstatter Request Tracker som vi har benyttet siden 2005.
Med TOPdesk følger det også en selvbetjeningsportal hvor du blant annet kan sende henvendelser til ITA via skjema og følge de sakene du har sendt inn til oss.
Innlogging til serviceportalen finner du her: uit.topdesk.net
Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:
Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544
Målgruppe: Studenter, Ansatte, Gjester / eksterne
Opprettet: 28.10.19 15:19
Sist oppdatert: 12.08.22 09:58
Sist oppdatert: 12.08.22 09:58