vår 2020: LER-6003 Matematikk grunnemne, del 3 - Elevar sin læring i matematikk - 10 stp
Hva lærer du
Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:
Kunnskap og forståing Studenten skal ha grunnleggjande kunnskap om
- elevar sin læring i undersøkande arbeid i matematikk
- elevar sin læring i og kunnskaper om ulike emne i matematikk
- matematisk kompetanse, haldningar og oppfatningar
- norske elevar sine prestasjonar i nasjonale og internasjonale undersøkingar
Ferdigheiter Studenten skal kunne
- prøve ut ulike typar undervisning med fokus på elevar si læring i ulike emne som kan utvikle elevane sin kompetanse, deira haldningar og oppfatningar
Kompetanse Studenten skal
gjennomføre variert undervisning tilpassa elevar si læring i ulike emne, slik at både kompetanse, haldningar og oppfatningar blir utvikla.
Eksamen
Arbeidskrav Følgjande arbeidskrav må være godkjent før ein kan ta eksamen:
- 70 % deltaking på undervisning
Presentere refleksjonar rundt gjennomført undervisningsopplegg på minst to samlingar, omfang 10-15 minutt på kvar.
Eksamen
Heime-eksamen der ein skriv eit fagleg essay basert på eigne elevar sine læringsprosessar. Oppgåve vert delt ut ei veke før innlevering.
Ved bedømming av eksamen nyttar ein karakterar etter ein skala fra A til E for bestått, og F for ikkje bestått, med A som beste karakter.
Ved karakteren F/ikkje bestått kan ein ta kontinuasjonseksamen i byrjinga av neste semester. Arbeid kan leggast fram for ny sensur i omarbeidd eller supplert form.
Error rendering component
- Om emnet
- Studiested: Tromsø |
- Studiepoeng: 10
- Emnekode: LER-6003
- Ansvarlig enhet
- Institutt for lærerutdanning og pedagogikk