Office 365 - hvor skal man starte? (webinar)

Office 365 har kommet til UiT, og det inneholder mange nyttige verktøy. Hvilke bør man ta i bruk først? OneDrive? SharePoint? Teams? Få tips og råd på dette webinaret.

Målgruppe

Alle ansatte og studenter.

Sted

Skype for Business - klikk her for å bli med i webinaret. Vennligst logg på møtet senest 5 minutter før webinaret starter. Sjekk på forhånd at mikrofonen din fungerer. Da blir det lettere å delta aktivt!

Format

Webinaret vil foregå som en dialog. Det er ønskelig at deltakerne stiller spørsmål underveis, legger frem deres behov og diskuterer hvordan Office 365 kan gjøre arbeidsdagen lettere.

Temaer

  • Office 365 - en kort definisjon
  • De viktigste verktøyene i Office 365 - OneDrive, SharePoint, Teams
  • Hva egner OneDrive seg til?
  • Hva egner SharePoint seg til?
  • Hva egner Teams seg til?
  • Når bruker man OneDrive vs SharePoint vs Teams?
  • Dokumenter i skyen
  • Deling med interne og eksterne
  • Hva lurer du på om Office 365? Ta med spørsmål

English

This webinar will be held in Norwegian. For written materials in English about Office 365, please refer to Xtramile.

Mer hjelp å få

Passer ikke tidspunktet? Se på kurset "Obligatorisk for ansatte" i Xtramile.

Når: 09.11.18 kl 10.00–11.00
Hvor: Skype for Business
Sted: Digitalt
Målgruppe: Ansatte, Studenter
Lenke: Klikk her
Ansvarlig:

Påmelding
Meld meg på!
Legg i kalender