Problem med UiT Student app (Mobiltelefon) - 05.10.18 [LØST]
Problemet er løst per 12.10.2018.
Vi ser at det har oppstått en teknisk feil med appen "Uit Student" som medfører at flere ikke ser timeplanene til fagene sine i denne.
Workaround
Det er kun mobilappen som er berørt, så du kan fortsatt logge deg inn på minside for studenter for å se timeplanen din
Avdeling for IT jobber med å finne løsning på problemet.
Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:
Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544
Målgruppe: Studenter
Opprettet: 05.10.18 14:51
Sist oppdatert: 12.10.18 13:58
Sist oppdatert: 12.10.18 13:58