[LØST] Nye IT kontoer og innlogging til Feide - Eduroam
Vi har for tiden problemer med å få nye IT brukere til å logge inn på tjenester som Feide og Eduroam, andre tjenester kan også være berørt.
Dette gjelder Studenter og Ansatte som har fått oppdatert/aktivert sin bruker konto den siste uken.
Vi jobber med å løse problemet så snart som mulig og saken vil bli oppdatert så snart vi har en løsning
Pålogging til Feide - Eduroam er nå løst
Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:
Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544
Målgruppe: Studenter, Ansatte, Gjester / eksterne
Opprettet: 01.08.18 13:09
Sist oppdatert: 02.08.18 12:51
Sist oppdatert: 02.08.18 12:51