Problem med telefoni mot Harstad og Narvik - 27.12

Oppdatering 27.12

Dette problemet vedvarer, og det er nå heller ikke mulig å komme rundt det ved å bruke 8-sifret nummer eller ved å slå 0 først.

Det jobbes med å finne en løsning.


Oppdatering 23.12, kl. 11:50

Det er  fremdeles problemer med å ringe 5-sifret nummer i Harstad og Narvik fra bordtelefonene og sentralbordet. Inntil videre må vi bruke 8 siffer (769xxxxx evt 770xxxxx). Man vil få det samme problemet mot brukere som er lagt over til SFB-telefoni, og kan i så fall ringe det eksternt ved å slå "0" først, også hele telefonnummeret (8 siffer).


Problemer med å ringe 5-sifret nummer i Harstad og Narvik

Det er problemer med å ringe 5-sifret nummer i Harstad og Narvik fra bordtelefonene og sentralbordet. Inntil videre må vi bruke 8 siffer (769xxxxx evt 770xxxxx). 

Dette gjelder for alle campus ved hele UiT. Brukere som har Skype er ikke berørt.

Oppdateringer følger i løpet av dagen.

Det er fortsatt problemer med telefoni i dag 19.12 og det jobbes med løsning.

 


Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:

Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544

Målgruppe: Ansatte
Opprettet: 16.12.16 08:23
Sist oppdatert: 27.12.16 13:32