Du kan hurtig invitere en eller flere deltagere til møter, og du kan velge om du vil kommunisere med tekst, lyd eller lyd og bilde. Har du internettilgang kan du delta på møter via PC, Mac, Mobil, IPAD eller andre enheter.
Innhold:
Hva er Skype for Business?
Legge til, finne, gruppere og sortere kontakter
Direktemelding (Chat), lydanrop, videoanrop
Planlegge møter via Outlook eller raskt opprette adhoc møter
Dele program, skrivebord, tavle, PowerPoint
Legge ved vedlegg i en direktemelding
Opptaksmuligheter
Sharepoint
I Sharepoint kan du dele dokumenter og informasjon. Via internett har du og tilgang til dine dokumenter og dokumenter og annen info som er delt med deg uansett hvor du befinner deg.
Innhold:
UiTs Sharepointløsning?
Hvordan utnytter vi uDoc og OneDrive?
Opprette prosjektområde i Udoc
Hvem kan gjøre hva i prosjektet (roller)?
Invitere/legge til prosjektmedlemmer
Dele dokumenter og informasjon i OneDrive og i prosjekter i uDoc
Samskrive i dokumenter (Word, Excel osv)
Synce dokumenter til Laptop om du har behov for å jobbe med dokumenter uten nettilgang
Hensikten med å følge områder, dokumenter og personer