Catrine Halås
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Jakob Meløe`s praxeology. An ethnographic approach to research in practical knowledge
Brill Academic Publishers 2023 ARKIV
Kjersti Sunde Mæhre,
Bente Isabell Borthne Hvidsten,
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Cause for concern? The value of practical knowledge in professional education
Catrine Torbjørnsen Halås,
Kari Smith
:
Usikkerhetens pedagogikk
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Kunnskapsreflektert praxis som tilnærming til å artikulere og skape sammenheng mellom praktisk og teoretisk virksomhet i sosialt arbeid.
Universitetsforlaget 2022 ARKIV
Kjersti Sunde Mæhre,
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Trøst som oppmerksomt nærvær i mellommenneskelig profesjonell praksis
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Praxeological dialogues from within, handling tensions in dialogical praxis-oriented Action Research
International Journal of Action Research 2022 DOI
Catrine Torbjørnsen Halås,
James Nicholas McGuirk
:
Catrine Torbjørnsen Halås
:
The Dialogue Café as a Participatory Method in Research—Potentials and Challenges
Catrine Torbjørnsen Halås,
Karin Gustavsen,
Lars Opdal
:
Barn og unge som utforskere i aksjonsforskning
Fagbokforlaget 2021
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Kunnskapsreflektert praksis
Kåre Sigvald Fuglseth,
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Innføring i praktisk kunnskap
Universitetsforlaget 2021 DATA
Catrine Torbjørnsen Halås
:
LYTRING Er det lærernes skyld at ingen vil bli lærere?
25. januar 2023
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Presentasjon av resultater fra evaluering av UNICEF rettighetsskoler
2023
Catrine Torbjørnsen Halås,
Sine Maria Herholdt-Lomholdt
:
Ledelse av Van Maanen seminar
2023
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Ledelse av ESWRA SIG webinar: Learning together
2023
Catrine Torbjørnsen Halås
:
The development of social work practice research – Looking back and forth
2023
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Social work practice research-Special interest group
2023
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Seeing collaboratory arenas as a laboratory, exploring the struggle over recognition
2023
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Innspill om barns medvirkning til Barne-og familiedepartementets innspillsmøte
2023
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Knowledgereflected practice
2023
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Konferanseledelse Barnehusets jubileumskonferanse
2023
Hilde Kjelsrud,
Catrine Torbjørnsen Halås,
Kitt Margaret Lyngsnes,
Anne Marit Valle
:
Pedagogisk observasjon som læringsaktivitet i trafikklærerutdanningen
2023 ARKIV
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Erfaringslæring
2022
Catrine Torbjørnsen Halås
:
It takes a village to foster a researcher
2022
Catrine Torbjørnsen Halås,
James Nicholas McGuirk
:
Erfaringsdeling og kunnskaps- reflektert praksis. Tre foredrag
2022
Catrine Torbjørnsen Halås,
Oddbjørg Edvardsen
:
«Vold og overgrep mot barn og unge – hvordan ser det ut i Bodø og hvilke tiltak har vi?»,
2022
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Ulike perspektiver på barns medvirkning
2022
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Praxeological dialogues from within
2022
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Reell deltakelse og involvering av barn og unge
2022
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Praktisk kunnskap og praxis
2022
Trond Bliksvær,
Christian Li Kristensen,
Asgeir Solstad,
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Medvirkning i boligsosialt arbeid. En undersøkelse om innbygger- og brukermedvirkning i boligsosialt arbeid.
2022 ARKIV
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Dialogues prosessing Praxis-based theoria
2021
Catrine Torbjørnsen Halås,
Oddbjørg Edvardsen,
Hilde Åsheim
:
Forskere om fred på 5 minutter - Barn og voksne trenger mer kunnskap om vold og seksuelle overgrep
2021 DATA
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Anerkjennende, kritisk og konstruktiv
Universitetsforlaget 2021
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Det vitenskapelige essayet som kritisk utprøvende metode
Universitetsforlaget 2021
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Spenninger i skolens arbeid med inkludering
2021
Catrine Torbjørnsen Halås,
Kåre Sigvald Fuglseth
:
Fagområdet praktisk kunnskap
Universitetsforlaget 2021
Catrine Torbjørnsen Halås,
Kåre Sigvald Fuglseth
:
Invitasjon til praktisk kunnskap
Universitetsforlaget 2021
Bjørn Olsen,
Astrid Marie Holand,
Catrine Torbjørnsen Halås,
Julia Olsen
:
Mer kunnskap - om, for og i nordområdene!
nordnorskdebatt.no 04. oktober 2021 FULLTEKST
Catrine Torbjørnsen Halås,
James Nicholas McGuirk,
Kåre Sigvald Fuglseth
:
En tid for tverrfaglighet
Forskerforum 2020 FULLTEKST
Catrine Torbjørnsen Halås
:
UNICEFs rettighetsskoler
En undersøkelse av to pilotskolers erfaringer med å
bli UNICEF rettighetsskoler
2020
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Evidence-reflected practice as research approach - bridging the gap between practice and research
2019
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Kunnskapsreflektert praksis
2019
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Gode møter og magiske øyeblikk
2019
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Profesjonshabitus, profesjonenes blinde flekker og kritisk refleksjon,
2019
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Foreløpige resultater fra arbeidet med UNICEFs Rettighetsskoler
2019
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Profesjonsutøvelse som kunnskapsreflektert praksis
2018
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Overganger
2018
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Magiske øyeblikk - Hvordan komme i kontakt med ungdom som sliter?
2018
Catrine Torbjørnsen Halås
:
Ungdom og identitet
2018
De 50 siste resultatene fra Cristin vises på siden. Se alle arbeider i Cristin her →