Foto: Tommy Hansen
Sonni Olsen
Førstelektor
Sonni Olsen
:
Tre fortellinger om skjønn og ledelse
Fagbokforlaget 2017
Sonni Olsen,
Marit Bjerkeng
:
Å drikke tsjaj s limonom: hvordan kontakt i en grenseregion kan påvirke nabospråk
Orkana Forlag 2014
Sonni Olsen
:
How Neighbours Communicate: The Role of Language in Border Relations
Barents Studies 2014
Sonni Olsen
:
Learning English with Winnie and Harry : The Use of literature in the English classroom
Språk og språkundervisning 2004
Sonni Olsen,
Norman F. Davies
:
Errors and Compensatory Strategies: a Study of Grammar and Vocabulary in Texts Written by Norwegian Learners of English
System 1999
Sonni Olsen,
Anne Berit Leganger
:
What Happens in the English Classroom? A survey among English teachers in Finnmark in the spring of 1997
Språk og språkundervisning 1998
Sonni Olsen,
Wenche Jakobsen
:
Var lærerstreiken til det beste?
Nordlys 06. september 2014
Eivind Bråstad Jensen,
Sonni Olsen
:
Universitetspionerene
UiT Norges arktiske universitet 2014
Sonni Olsen
:
ProTed: forventninger og forhold til utvikling av framtidas lærerutdanning
2013
Sonni Olsen
:
Ungdomstrinn i utvikling som arena for praksisbasert FoU? Innlegg fra UH-sektoren
2013
Sonni Olsen
:
How neighbours communicate: The role of language in border relations
2010
Sonni Olsen,
Marit Bjerkeng
:
Russenorsk revival? The role of language in border relations
2010
Marit Bjerkeng,
Sonni Olsen
:
Russenorsk revival? The role of language in border relations
2010 OMTALE
Sonni Olsen
:
Åpner språk dører? Om språkbruk og språkutvikling i det norsk-russiske grenseland
2009
Sonni Olsen
:
Språk i et grenseområde. Russisk, norsk og engelsk i norsk-russisk samarbeid
2009
Sonni Olsen
:
Using Books in the Classroom : report from a reading project
2004
Sonni Olsen
:
Konkurranse eller samhandling? Utfordringer for Universitets- og Høgskolesektoren
2004
Sonni Olsen
:
Høgskolene - mangfold eller avgrensing? Sektorens rolle som FoU-aktører - nasjonalt, regionalt og internasjonalt?
2004
Sonni Olsen,
May Molund
:
Nye arbeidsformer i skolen. Prosessorientert vurdering. Eksempel relatert til eget FOU-arbeid
2001
Sonni Olsen
:
Engelske barnebøker i klasserommet. Rapport fra et prosjekt i 4. klasse
2001
Sonni Olsen
:
Winnie the Witch and international solidarity: The role of children's books as tools for learning
2001
Sonni Olsen
:
Happy Families are Cool! Using children’s books in the EFL classroom with 12-year-old learners
2001
Sonni Olsen
:
Happy Families are Cool! Using children’s books in the EFL classroom with 12-year-old learners
2001
Lise Berg,
Anitha Eriksson,
Helle Frischknecht,
Ellen Holum,
Monica Isaksen,
Tor Mikkelsen
m.fl.:
"Tverrfaglig prosjektarbeid i ungdomsskolen". Et samarbeidsprosjekt mellom Alta ungdomsskole og Høgskolen I Finnmark
2000
May Molund,
Ellen Holum,
Sonni Olsen
:
"Ungdomstida før og nå"
2000
Sonni Olsen
:
Hvordan skriver elever engelsk? To studier av ordforråd og kompensato riske strategier i tekster skrevet av 16-åringer i Finnmark
1999
Sonni Olsen
:
Lærer-i-rolle som undervisningsmetode i arbeid med tekst
1999
Sonni Olsen,
May Molund
:
Nye arbeidsformer i skolen. Prosessorientert vurdering: Et eksempel relatert til eget FOU-arbeid
1999
Sonni Olsen
:
Characteristics of the Interlanguage of Norwegian EFL Learners
1999
Sonni Olsen,
Anne Berit Leganger
:
How less proficient learners write in English. Two studies of vocabulary and compensatory strategies in texts written by Norwegian learners
Språk og språkundervisning 1999
Sonni Olsen
:
Shakespeare i bilde og drama. Et tverrfaglig undervisningsforløp for årsstudiet i engelsk ved Høgskolen i Finnmark
1997
De 50 siste resultatene fra Cristin vises på siden. Se alle arbeider i Cristin her →