vår
2019
LER-6002 Matematikk grunnemne, del 2 - Undervisning i matematikk - 10 stp
Hva lærer du
Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:
Kunnskap og forståing Studenten skal ha grunnleggjande kunnskap om
- begrunne, utvikle og evaluere undersøkande matematikkundervisning
- undervisning i ulike eme i matematikk
- undervisningskunnskap
- bruk av IKT i matematikkundervisning
- formativ vurdering i matematikk
- kommunikasjon i matematikk
Ferdigheiter Studenten skal kunne
- prøve ut ulike typar undervisning med fokus på undersøking, vurdering og kommunikasjon
Kompetanse Studenten skal
gjennomføre undervisning med varierte mål knytta til undersøking, formativ vurdering og kommunikasjon.
Eksamen
Arbeidskrav
Følgjande arbeidskrav må være godkjent før ein kan ta eksamen:
- 70 % deltaking på undervisning
- Presentere refleksjonar rundt gjennomført undervisningsopplegg på minst to samlingar, omfang 10-15 minutt på kvar.
Eksamen
Munnleg presentasjon på 20 minutt med oppfølgingsspørsmål.
Ved bedømming av eksamen nyttar ein karakterar etter ein skala fra A til E for bestått, og F for ikkje bestått, med A som beste karakter.
Ved karakteren F/ikkje bestått kan ein ta kontinuasjonseksamen i byrjinga av neste semester. Arbeid kan leggast fram for ny sensur i omarbeidd eller supplert form.
Error rendering component
- Om emnet
- Studiested: Tromsø |
- Studiepoeng: 10
- Emnekode: LER-6002
- Ansvarlig enhet
- Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
- Tidligere år og semester for dette emnet