vår
2019
LER-6302 Matematikkdidaktikk masteremne, del 2 - Undervisning i matematikk - 10 stp
Hva lærer du
Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:
Kunnskap og forståing Studenten skal ha avansert kunnskap om aktuell internasjonal matematikkdidaktisk forskning om
- begrunne, utvikle og evaluere undersøkande matematikkundervisning
- undervisning i ulike eme i matematikk
- undervisningskunnskap
- bruk av IKT i matematikkundervisning
- vurdering i matematikk
- kommunikasjon i matematikk
Ferdigheiter Studenten skal kunne
- gjennomføre ulike typer undervisning basert på kunnskap om forskning på undervisning, vurdering og kommunikasjon i matematikk
- anvende forskningslitteratur til å reflektere over egen og andres undervisning i matematikk
Kompetanse Studenten skal
- evne å bruke kunnskapen om forsking til å undersøke eigen og andre sin undervisning i matematikk
- evne å bruke kunnskap undervisning til å utvikle egen undervisning og til å gjennomføre utviklingsarbeid
Eksamen
Arbeidskrav
Følgjande arbeidskrav må være godkjent før ein kan ta eksamen:
- 70 % deltaking på undervisning
- Presentere refleksjonar rundt gjennomført undervisningsopplegg på minst to samlingar, varighet 10-15 minutt kvar.
Eksamen
Munnleg presentasjon på 20 minutt med oppfølgingsspørsmål.
Ved bedømming av eksamen nyttar ein karakterar etter ein skala fra A til E for bestått, og F for ikkje bestått, med A som beste karakter.
Ved karakteren F/ikkje bestått kan ein ta kontinuasjonseksamen i byrjinga av neste semester. Arbeid kan leggast fram for ny sensur i omarbeidd eller supplert form.
Error rendering component
- Om emnet
- Studiested: Tromsø |
- Studiepoeng: 10
- Emnekode: LER-6302
- Ansvarlig enhet
- Institutt for lærerutdanning og pedagogikk
- Tidligere år og semester for dette emnet