vår 2019
LER-6302 Matematikkdidaktikk masteremne, del 2 - Undervisning i matematikk - 10 stp

Søknadsfrist

24. januar

Emnetype

Emnet er eit masteremne innanfor matematikkdidaktikk og blir undervist som ein integrert del av SUM-prosjektet

Opptakskrav

Fullført lærerutdanning med minimum 30 stp matematikk

Opptak er forbeholdt deltagere i forskningsprosjektet Sammenheng gjennom Undersøkende Matematikkundervisning (SUM)


Innhold

Eit sentralt mål med emnet er at studentene skal få kunnskap frå forskning som kan gjerast nytte av i eige klasserom, for å reflektere over og endre eigen undervisning. Det skal også danne grunnlag for å kunne skrive ein masteroppgave basert på undersøking eigen og andre sin undervisning.

Hva lærer du

Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:

Kunnskap og forståing Studenten skal ha avansert kunnskap om aktuell internasjonal matematikkdidaktisk forskning om

  • begrunne, utvikle og evaluere undersøkande matematikkundervisning
  • undervisning i ulike eme i matematikk
  • undervisningskunnskap
  • bruk av IKT i matematikkundervisning
  • vurdering i matematikk
  • kommunikasjon i matematikk

Ferdigheiter Studenten skal kunne

  • gjennomføre ulike typer undervisning basert på kunnskap om forskning på undervisning, vurdering og kommunikasjon i matematikk
  • anvende forskningslitteratur til å reflektere over egen og andres undervisning i matematikk

Kompetanse Studenten skal

  • evne å bruke kunnskapen om forsking til å undersøke eigen og andre sin undervisning i matematikk
  • evne å bruke kunnskap undervisning til å utvikle egen undervisning og til å gjennomføre utviklingsarbeid


Undervisnings- og eksamensspråk

Norsk

Undervisning

Unvervisninga vil variere mellom utvikling av undervisning, evaluering av gjennomførte opplegg, og diskusjonar om forskningslitteratur.

Eksamen

Arbeidskrav

Følgjande arbeidskrav må være godkjent før ein kan ta eksamen:

  • 70 % deltaking på undervisning
  • Presentere refleksjonar rundt gjennomført undervisningsopplegg på minst to samlingar, varighet 10-15 minutt kvar.

Eksamen

Munnleg presentasjon på 20 minutt med oppfølgingsspørsmål.

Ved bedømming av eksamen nyttar ein karakterar etter ein skala fra A til E for bestått, og F for ikkje bestått, med A som beste karakter.

Ved karakteren F/ikkje bestått kan ein ta kontinuasjonseksamen i byrjinga av neste semester. Arbeid kan leggast fram for ny sensur i omarbeidd eller supplert form.


Error rendering component

  • Om emnet
  • Studiested: Tromsø |
  • Studiepoeng: 10
  • Emnekode: LER-6302
  • Tidligere år og semester for dette emnet