høst 2018
LER-6301 Matematikkdidaktikk masteremne, del 1 - Utforsking - 10 stp

Emnetype

Emnet er eit masteremne innanfor matematikkdidaktikk som blir undervist som ein integrert del av SUM-prosjektet

Opptakskrav

Fullført lærarutdanning med minimum 30 stp matematikk

Innhold

Studentene skal få kunnskap frå forskning som kan gjerast nytte av i eige klasserom, for å reflektere over og endre eigen undervisning. Det skal også danne grunnlag for å kunne skrive ein masteroppgave med fokus på utforsking, problemløsning og modellering

Hva lærer du

Etter bestått emne skal studentane ha følgjande læringsresultat:

Kunnskap og forståing

Studenten skal ha avansert kunnskap om aktuell internasjonal matematikkdidaktisk forskning om

  • elevers læring i matematikk ved hjelp av utforsking, kreativitet og problemløsning
  • elevers læring og kunnskaper om modellering i praktiske og matematiske kontekster
  • utforskende undervisning i matematikk
  • undervisning ved bruk av problemløsning, utforsking og modellering

Ferdigheiter

Studenten skal kunne

  • gjennomføre ulike typer undervisning ved bruk av utforsking, modellering og problemløsning
  • anvende forskningslitteratur til å reflektere over egen og andres undervisning ved bruk av utforsking, modellering og problemløsning

Kompetanse

Studenten skal

  • evne å bruke kunnskapen om matematikkdidaktisk forsking til å formulere og undersøke egne problemstillingar
  • evne å bruke kunnskap om læring og undervisning til å utvikle egen undervisning og til å gjennomføre utviklingsarbeid


Undervisnings- og eksamensspråk

Norsk

Undervisning

Unvervisninga vil variere mellom utvikling av undervisning, evaluering av gjennomførte opplegg, og diskusjonar om forskningslitteratur.

Eksamen

Arbeidskrav Følgjande arbeidskrav må være godkjent før ein kan ta eksamen:

  • 70 % deltaking på undervisning
  • Presentere refleksjonar rundt gjennomført undervisningsopplegg på minst to samlingar, varighet 10-15 minutt kvav

Eksamen

Muntlig presentasjon på 20 minutter for medstudenter, der en tolker egen undervisning i lys av relevant teori.

Ved bedømming av eksamen nyttar ein karakterar etter ein skala fra A til E for bestått, og F for ikkje bestått, med A som beste karakter.

Ved karakteren F/ikkje bestått kan ein ta kontinuasjonseksamen i byrjinga av neste semester. Arbeid kan leggast fram for ny sensur i omarbeidd eller supplert form.


Error rendering component

  • Om emnet
  • Studiested: Tromsø |
  • Studiepoeng: 10
  • Emnekode: LER-6301
  • Tidligere år og semester for dette emnet