Lyst på flere studenter til forskningsgruppa?!

“Snakk med en forsker” er  et arrangement hvor forskningsgrupper kan presentere seg for ulike studentgrupper ved Helsefak. De som inviteres er studenter som enten nå eller på et seinere tidspunkt skal skrive enten master, bachelor, 5-årsoppgave eller et forskerlinjeprosjekt. Med andre ord medisinerstudenter, bachelor og masterstudenter i biomedisin, master public health og forskerlinjestudenter medisin.

Dette er et rekrutteringstiltak, men også et formidlingstiltak rettet mot alle studenter ved Helsefak. Har dere lyst til å delta så må dere stille med en poster og en representant for prosjektet eller prosjektene dere ønsker å vise frem/rekruttere studenter til.

Arrangementet foregår torsdag 18. september 2014 kl. 15-17

POSTERE:

1) Skriv på engelsk

2) Vær tydelig på hvem som er målgruppen, hvilke oppgaver kan dere tilby? Bachelor? Master? Forskerlinjen?

3) Dette er ingen konferanse for andre forskere, tenk på hvordan du presenterer prosjektet!

4) Kontaktinformasjon bør stå på posteren, og siden den blir hengt opp et par dager i forveien kan det være lurt å legge ved noen små flyers med kontaktinfo som studentene kan ta.

5) Dimensjon på postere: 95 cm bred, 124 cm høy.

For å melde deg på arrangementet sender du en e-post til:

anine.t.andersen@uit.no (IMB)

susanne.fomsgaard.how@uit.no

marianne.brogger@uit.no (IKM)

Frist for påmelding er torsdag 11. september!

I påmelding SKAL det være informasjon om følgende:

-Hvor mange postere skal dere stille med?

-Prosjekttittel på poster

-Navn og e-post til den/de som er ansvarlig for posteren (og skal være tilstede ved arrangementet)

-Institutt

-Forskningsgruppe

-Samarbeidspartnere

-Ønsker dere bord ved siden av postervegg

-Ander spesielle ønsker i forhold til plassering

-Hvem er din målgruppe? (Medisinstudenter? Bachelorstudenter? Masterstudenter i biomedisin? Public Health? IKO? IPS? Eller andre?)

Postere kan settes opp fra  16. september, og kan stå helt frem til 20. september.

Her kan du lese mer om arrangementet: https://uit.no/om/enhet/artikkel?p_dimension_id=88127&p_document_id=360252

Når: 18.09.14 kl 15.00–17.00
Hvor: Lysgården