Snakk med en forsker. Møte mellom studenter og forskningsmiljøene ved Helsefak den 18.09. kl. 15-17. Ber forskere melde seg på

Snakk med en forsker – møte mellom studentene og forskningsmiljøene ved Helsefak arrangeres den 18.09. kl. 15-17. Postertavlene vil bli satt opp fra den 16.09. om ettermiddagen og forskere anbefales å henge sine postere opp da.

FRIST for å melde seg på er 11. september og du melder deg på  HER (du må ha UiT feide-passord og ikke befinne deg på UNN nettverket for å melde deg på). Har du problemer med å melde deg på, ta kontakt med meg.

Oppdatert info om arrangementet finner du HER

Det er et arrangement hvor dere kan presentere dere for bestemte studentgrupper ved Helsefak. De som inviteres er studenter som enten nå eller på et seinere tidspunkt skal skrive enten master, bachelor, 5-årsoppgave eller et forskerlinjeprosjekt. Med andre ord medisinerstudenter, bachelor studenter, master biomedisin, master public health, forskerlinjestudenter. Det er tenkt som et rekrutteringstiltak, men også som et formidlingstiltak rettet mot Helsefak sine studenter.

Når: 18.09.14 kl 15.00–17.00
Hvor: Lysgården