/ UiT Norges arktiske universitet
 

Andrés_Maldonado.jpg

Maldonado, Andrés


Førstekonsulent
Regnskapsseksjonen


Telefon: 776 44947
Mobil jobb / Mobil privat: /
Epost : andres.maldonado@uit.no
Kontor/besøksadresse : ADM B 113 / Administrasjonsbygget
Funksjon : Agresso brukerstøtte, IT drift, utvikle økonomisystemene, kontroll av rutiner og prosedyrer.

Stillingsbeskrivelse:

Ansvarlig for vedlikeholde, oppfølge og utvikle av økonomisystemene, intern opplæring, utvikling av rutiner, generell saksbehandling innenfor arbeidsområdet, i tillegg til support og veiledning overfor brukerne.

sammearbeid

  • Brukerstøtte for brukere av Agresso og andre som henvender seg direkte på ordinær e-post.
  • Opprette, endre og stenge brukere i Agresso.
  • Oppdatere tilgang brukere.
  • Systematisk gjennomgang av status og rettigheter brukere i samarbeid med faktultetene.
  • Opplæring og kurs til brukere.
  • Overvåking av bilagsflyt, kontakt med de som skal attestere. Korrigere bilag på feil flyt
  • Deltakelse i implementering av nye systemer og rutiner i Agresso.
  • Oppretting, vedlikehold av faste registre i forbindelse med strukturendringer.

CV

Utdanning

Nov 2003 – Jul 2004:  POST-GRAD - Master in Marketing and Business Management

EAE (Escuela de Administración de Empresas) og UPC (Universidad Politécnica de Catalunya), Barcelona – Spania. Dobbel tittel fra begge universitet, ett års fulltids-studie.

 

Mar 1996 – Jul 2001: UNIVERSITET - Siviløkonom og Bachelor i Administrasjon

Med spesialisering innen markedsføring, fra Universidad Central, Santiago - Chile. Fem års studie.


Arbeidserfaring

 

Okt 2011 - nå:  Universitetet i Tromsø (www.uit.no)

Uit

Førstekonsulent - Regnskapsseksjonen - Avdeling for Økonomi - (Tromsø – Norge)

Ansvarlig for vedlikeholde, oppfølge og utvikle av økonomisystemene først og fremst Agresso, intern opplæring, utvikling av rutiner, generell saksbehandling innenfor arbeidsområdet, i tillegg til support og veiledning overfor brukerne.

  • Brukerstøtte for brukere av Agresso og andre som henvender seg direkt
    e på ordinær e-post.
  • Opprette, endre og stenge brukere i Agresso.
  • Oppdatere tilgang brukere.
  • Systematisk gjennomgang av status og rettigheter brukere i samarbeid med faktultetene.
  • Opplæring og kurs til brukere.
  • Overvåking av bilagsflyt, kontakt med de som skal attestere. Korrigere bilag på feil flyt
  • Deltakelse i implementering av nye systemer og rutiner i Agresso.
  • Oppretting, vedlikehold av faste registre i forbindelse med strukturendringer.
 
 
 
 
Aug 2005 – Sept 2009:  D-Link LatinAmerica  (www.dlinkla.com)

 

D-Link

Business Development Manager “Business Solutions" - Marketing and Sales Division -  Business Cordinator - (Santiago - Chile)


D-Link er et internasjonalt selskap innen Networking og globale nettverksløsninger.   Utvikling av den komersielle strategien og implementering av selskapets aktivitetsplan for konsument og bedrifts kanalene i Latin-Amerika. Identifisering av nye forretingsmuligheter og potensielle salg gjennom våre distribusjonskanaler, ved hjelp av lojalitetsverktøy. Definere porteføljen for komersielle løsninger, analysere konkurrentene og studere markedet, definere de 4 P’ene, forhandle med salgs representantene for å søke strategiske allienser i regionen. Budsjett kontroll og komersielt ansvar for alle salgsteam i regionen. Delegering av oppgaver og igangsetting av komerielle strategier. 

 

 
 
 
Okt 2004 – Jul 2005:  FECSA – ENDESA (www.fecsa.es)

 

Endesa
Sales Division - (Barcelona – Spania)           

Salgsrepresentant for lojalitetskampanjer og oppfølging av nye klienter innen energi sektoren. Koordinering av klient besøk og aktivitetsplan for salgs teamet.

 

 

 

Jan 2002 -  Okt 2003:  COPESA – Consorcio Periodístico de Chile S.A.  (www.copesa.cl


La Tercera

Product Manager – Marketing Department -  Abonnamentsavdelingen - (Santiago – Chile) 

 

Permanent markedsførings støtte for å skaffe nye abonnenter til gruppens medie prdodukter:La Tercera(Chile’s nest største avis), Qué Pasa magasinet og and DecoArt Magasinet. Strategisk markeds analyse og søking etter nye markeds muligheter. Kontroll og ledelse av direkte markedsførings kampanjer samt reklame. Budsjett kontroll og fordeling av resursser til telemarketing avdelingen.  

 

 

Jan 2001 -  Sept 2001:  D-Link LatinAmerica  (www.dlinkla.com)

D-Link

 

Product Manager - Marketing Division - (Santiago – Chile) 

Product Manager for Internet avdelingen, med ansvar for å restrukturere og forbedre selskapets hjemmeside.